به گزارش ایرنا، نادر صفرزاده روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر توجه ویژه ای به موضوعات اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی داشته اند و مسئولان نیز باید در راستای فرمایشات معظم له با همه توان در راستای توسعه اقتصادی کشور و استان بکوشند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال را نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری فرمودند که این امر ضرورت بسیج همه امکانات در راستای ایجاد زمینه های رونق بیش از پیش تولید و اشتغال بیشتر را می رساند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر با مدیریت مناسب، همدلی بسیار خوبی در استانداری آذربایجان غربی ایجاد شده و مسئولان و کارکنان با همه توان در راستای توسعه استان تلاش می کنند که بخش مهمی از این تلاش، در دفتر امور اقتصادی در جریان است.
به گزارش ایرنا، در این آیین با قدردانی از خدمات غلامرضا بابایی مدیرکل سابق، حسین سیوانی به عنوان مدیرکل امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی منصوب شد.
سیوانی پیشتر فرماندار خوی بود.
همچنین با حکم استاندار آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی به سمت مشاور امور اقتصادی استاندار و مسئول اجرای سوخت مرزنشینان معرفی شد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.