مدیر عامل سازمان آرامستان شهرداری ارومیه از اجرای 6 پروژه عمرانی در آرامستان این شهرخبر داد.

حجت الاسلام عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 6پروژه عمرانی در آرامستان ارومیه با هدف تبدیل آرامستان از گورستان به فضای معنوی و فرهنگی در حال اجرا است.

وی یادمان شهید باکری را یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی این سازمان بیان کرد و گفت: این یادمان با متراژی بالغ بر 21 هکتار شامل پیست دوچرخه سواری، تندیس های شهدا، المان شهید باکری، پارک و فضای سبز در دست اقدام است.

 وی در ادامه اظهار کرد: آرامستان ارومیه در نظر دارد در این یادمان با ایجاد فضایی جهت نمایش نماد هایی از دنیا و پل صرات، آخرت را به تصویر بکشد. عابدینی به دیگر پروژه های عمرانی این سازمان اشاره کرد و گفت: احداث حسینیه با متراژ 1400 مترمربع، تاسیس فرهنگ سرا، احداث سرویس های بهداشتی، احداث کمربندی 100 متری و تاسیس درمانگاه برای افراد کم بضاعت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از دیگر پروژه های اجرایی این سازمان است.

وی ضمن تقدیر از سازمان های ذی ربط ادامه داد: سازمان های شهرداری، خدمات موتوری، فضای سبز و زیبا سازی، عمران و شهرسازی، سپاه شهدا، بنیاد شهید، اداره برق و آب و فاضلاب نیز در خصوص اجرای پروزه ها با سازمان آرامستان شهرداری ارومیه همکاری های لازم را داشته اند.

حجت الاسلام عابدینی گفت: 74 هزار هکتار زمین به صورت پراکنده جهت دفن اموات خریداری شده، و این در حالی است که پیدا کردن محل وسیع برای دفن اموات به صورت یکجا از بزرگ ترین دغدغه های این سازمان بوده و امید است با رایزنی های انجام شده زمین های اطراف را نیز خریداری و با تجمیع این زمین ها به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیر عامل سازمان آرامستان شهرداری ارومیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سازمان آرامستان ارومیه به صورت مستقل و خودکفا عمل می کند ادامه داد: در این سازمان سه شرکت خدماتی، فضای سبز و کاشت، حراست و نگهبانی در حا ل فعالیت هستند، همچنین 100 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم در این سازمان مشغول به کار هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.