به گزارش ایرنا، صادق نجفی روز شنبه در بازدید از طرح امتداد محوطه موزه قاجار به مقبره الشعرا با بیان اینکه این دو طرح به موازات هم و با سرعت مناسب پیگیری می‌شود، افزود: در آینده‌ای نزدیک و پس از اتمام طرح بازآفرینی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، این پیاده‌راه با اجرای فضاسازی‌های لازم به یکی از بخش‌‌های جذاب شهر تبدیل می شود.
شهردار تبریز همچنین در جمع مدیران و کارشناسان، شهرسازی، آمار و فناوری 'پنجره واحد شهری' را زمینه‌ساز چابک‌سازی سیستم اداری و توسعه خدمتگزاری دانست و یادآوری کرد: این طرح پیش‌نیاز مهم مدیریت واحد شهری بوده و باید اجرای آن سرعت یابد.
نجفی، با بیان این ‌که تبریز پس از تهران، دومین شهر پایلوت در ایجاد این پنجره است، اظهار کرد: این طرح به عنوان آرمان مهم مدیریت و خدمتگزاری، نیازمند نقش هماهنگ‌کننده پنجره واحد شهری، در مباحث اجرایی و خدماتی شهر است.
وی گفت: با اجرای این شبکه، شبکه‌های خدمات‌رسان از قبیل برق، گاز، آب و خطوط ارتباطی با درک و سازگاری بیشتری برنامه‌های اجرایی شهر را پشتیبانی می کند.
شهردار تبریز یادآوری کرد: چابک‌سازی سیستم اداری، تنها با تکیه بر فناوری‌های اطلاعاتی ممکن بوده و به همین منظور جهت‌گیری باید طوری باشد که پرونده‌های اجرایی شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری و با استفاده از رایانه و سایر دستگاه های الکترونیکی امکان‌پذیر شود.
نجفی، با بیان اینکه بیش از 50 خدمت متنوع از سوی شهرداری به شهروندان ارایه می شود، افزود: تقویت زمینه‌های نظارت، حذف واسطه‌ها، کاهش مداخله های دستی و ایجاد بستر پاسخگویی شفاف، از دستاوردهای مهم پنجره واحد شهری است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.