زنگ سلامت در مدرسه تیزهوشان فرزانگان ماکو به صدا در آمد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در آیین زنگ سلامت در این شهرستان، اسلام یادگاری مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر ترویج فرهنگ ورزش صبحگاهی گفت: سلامتی انسان تنها به وسیله غذای کامل و استراحت تضمین نمی شود و باید ورزش و تحرک روزانه همگام با برنامه ی غذایی باشد.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو برای سال ۹۶ برنامه های گسترده ای در مورد بهداشت و سلامت دانش آموزان منطقه مد نظر دارد که مبلغ ۱ میلیارد تومان برای این موضوع بودجه در نظر گرفته است.

باباپور، رئیس آموزش و پرورش ماکو نیز  با اشاره به برگزاری زنگ ورزش روزانه در مدارس این شهرستان گفت: هدف ما از برگزاری چنین برنامه ها ایجاد فرهنگ ورزش و ورزش دوستی در بین دانش آموزان است.

وی همچنین از برنامه غذای سالم و کامل در مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه خبر داد و افزود: در بعضی مدارس ملاحظه می شد که تعدادی از دانش آموزان بدون صرف غذا راهی مدرسه می شدند که با توجه به این موضوع زنگ اول را به این اصل اختصاص داده ایم.

میثمی،رئیس شبکه بهداشت ماکو نیز در این برنامه با اشاره به شعار هفته سلامت به نام زندگی سالم، با نشاط و امید گفت: این شعار اهمیت سلامتی بدای زندگی شاد و نشاط را میرساند.

وی افزود: یکی از کارهای شایسته دولت یازدهم در عرصه بهداشت و سلامت طرح تحول سلامت می باشد که بر امداد بسیاری از هموطنانمان که دامن گیر، دخل و خرج، دوا و درمان بودند رسید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.