همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی صبح روز جمعه به مناسبت هفته سلامت با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در ماکو برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا،منطقه آذربایجان غربی، شرکت کنندگان در این همایش، با پیمودن مسیر مشخص به محل پارک امام خمینی منطقه آزاد ماکو رسیدند که اقشار مختلف مردم و هیات های ورزشی با شور ونشاط در این همایش شرکت کردند.
جانشین مدیریت شبکه بهداشت و درمان ماکو در حاشیه این همایش به بیان فوائد و اثرات مثبت ورزش در سلامت جسم و روان انسان پرداخت و گفت: ورزش مهمترین عامل در از بین بردن افسردگی و یا پیشگیری از به وجود آمدن بیماری ها است.
وی با اظهار خبری مبنی بر برگزاری همایش کوهپیمایی در هفته آینده گفت : برای این هفته و هفته آینده برنامه های متنوعی داریم که از جمله ی آنها برگزاری همایش کوهپیمایی است.
جبرئیل زاده اظهارکرد: انجام حرکات مختلف ورزشی و پیاده روی، نوعی خود آگاهی سلامت و مصداقی از خودمراقبتی است که در پیشگیری از بیماری ها به ویژه دیابت نقش مهمی دارد.
جبرئیل زاده، هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی را افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق مردم و کارمندان به تحرک بیان کرد. 
به گزارش ایسنا، در این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.