فرماندار ارومیه از پیش بینی 700 صندوق ثابت و سیار اخذ رای برای انتخابات شوراها شهر و روستا  ارومیه خبرداد.

عباس حسن خانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی  با بیان اینکه در مجموع 700 صندوق ثابت و سیار اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ارومیه پیش بینی شده است گفت: پیش بینی می شود 652  صندوق ثابت و 48 صندوق سیار اخذ رای در ارومیه برای انتخابات شورای شهر و روستای ارومیه بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: 700 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ارومیه در نظر گرفته شده است.

فرماندار ارومیه با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای شهر و روستای ارومیه تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کرده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ارومیه 417 نفر و شورای اسلامی روستا، 2 هزار و 769 نفر است.

حسن خانی با اشاره به زمان اعلام نتایج تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا گفت: نتایج تایید و رد صلاحیت پس از اعلام از سوی هیئت نظارت به صورت رسمی در 2 اردیبهشت سال جاری منتشر می شود.

وی با اشاره به نحوه انجام انتخابات در ارومیه گفت: انتخابات شوراها در ارومیه به صورت غیر الکترونیکی برگزار می شود.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه مقررشده که نامزدهای انتخابات در نزدیکی تقاطع های حساس و چهار راه ها از دایر نمودن ستاد انتخاباتی خود پرهیز کنند افزود: در این راستا در طول مسیر خیابان امام، میدان انقلاب تا سه راهی باکری، پنجراه، میدان امام حسین و خیابان سرداران دایر نمودن ستاد انتخاباتی ممنوع خواهد بود.  


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.