محمد تقی ایرانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : بیشتر سن ثبت نام کنندگان 41 تا 45 سال با 523 نفر و کمترین تعداد 13 نفر بالاتر از 75 سال ، 127داوطلب هم زیر 30 سال سن در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی ثبت نام کرده اند .
وی افزود: 80 نفر از ثبت نام کنندگان استان را زنان تشکیل می دهند که 46 نفر آنان در در حوزه روستایی و 34 نفر حوزه شهری هستند .
به گزارش ایرنا پیش از این و در 3روز گذشته 1218داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهرو روستا در استان خراسان شمالی کرده بودند .
نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا طبق زمانبندی از ساعت هشت صبح 30 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شده و تا 6فروردین ماه ادامه دارد .
ثبت نام از داوطلبان از 8صبح تا ساعت 16 هر روز در فرمانداری ها و بخشداری ها و در روز آخر ( 6 فروردین ) نیز تا ساعت 24 تا نام نویسی از آخرین داوطلب، توسط مجریان ادامه خواهد داشت .
تعداد کل صندوق های أخذ رای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را در خراسان شمالی ١٠٦٨ صندوق است که ٣٠٣ صندوق شهری ، ٧٥١ صندوق روستایی و ١٥ صندوق نیز عشایری است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برای انتخاب 218 عضو شورای اسلامی شهرها و 2262 عضو شوراهای اسلامی روستاهای خراسان شمالی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
استان 863هزارنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد .
7189/1744 خبرنگار: بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.