به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کاظم محمدی اقدم با اشاره به آب‌رسانی به تمامی روستاهای سیل زده تحت پوشش این سازمان گفت: آب آشامیدنی تمامی روستاهای زیرپوشش دایر است و در حال حاضر قطعی آب در روستاهای آذربایجان غربی وجود ندارد.
وی افزود: در روستاهایی که تحت پوشش و در شهرستان ارومیه و در اختیار شوراها بودند به وسیله تانکرهای آب رسانی و توزیع آب معدنی، آب آشامیدنی آنها تأمین شده است.
مدیرکل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در پاسخ به اینکه آیا روستای جبل تحت پوشش شما است بیان کرد: روستاهای جبل و جبل جیران و تئز خراب تحت پوشش ما نیست ولی با تانکر و آب معدنی آب شرب این روستاها نیز تأمین می‌شود.
وی در رابطه با اینکه چرا ماشین حمل کننده تانکر آب در روستای جبل که در گودال آب گیر کرده بود و چرا آب تانکر تخلیه شد گفت: آن تانکر مربوط به شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی بود و برای کمک آمده بود.
محمدی اقدم تصریح کرد: در حوزه آب شرب خوشبختانه از ایجاد وضعیت بحرانی‌تر جلوگیری شد و با حضور اکیپ‌های امداد در منطقه مشکلات مردم به سرعت برطرف شده و از آب سالم بهره‌مند شدند.
وی گفت: در شهرستان اشنویه که مشکل آب شرب وجود داشت تمامی مشکلات حل شده و شبکه‌ها و خطوط انتقال آب شستشو شده است تا مشکل آب گل آلودی که وارد شبکه‌ها شده بود برطرف شود.
محمدی اقدم افزود: در این چند روز به دلیل بارشهای ناگهانی و وقوع سیل به ۲۲ روستای تحت پوشش و غیر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی حدود ۲۵ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620451
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.