رسول اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات گسترده ای در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در حوزه آب شهری آذربایجان غربی انجام شده که نشان دهنده عزم جدی دولتمردان، مسئولان کشوری و استانی در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان است.
وی اضافه کرد: در این مدت با احداث 231 کیلومتر شبکه انتقال جدید آب و ایجاد 84 هزار انشعاب جدید، 150 هزار نفر از شهروندان برای اولین بار تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: در این راستا همچنین 30 حلقه چاه آب با صرف حدود 6 میلیارد ریال هزینه بهسازی شده و با تحقق این امر دبی توزیع آب در استان به 550 لیتر بر ثانیه افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در مدت فعالیت دولت یازدهم 39 هزار انشعاب آب در آذربایجان غربی استانداردسازی شده و با تلاش مجموعه آب و فاضلاب شهری، حدود 61هزار کنتور خراب، تعویض شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 73 هزار فقره انشعاب فاضلاب جدید در استان واگذار شده است، افزود: 62.5 درصد شهروندان آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات فاضلاب این شرکت قرار دارند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون افزون بر 2 میلیون نفر از شهروندان 38 شهر آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار دارند و میزان پوشش خدمات این شرکت در بخش آب به 100 درصد رسیده است.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.