به گزارش ایرنا شیرین جهانگیری روز پنجشنبه در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز با اشاره به اینکه از زمان تاسیس آموزش پرورش در اشنویه، 118 فضای آموزشی توسط خیران در این شهرستان احداث شده است، افزود: در زمان حاضر سه مدرسه توسط خیران و 2 مدرسه با مشارکت بخش دولتی و خیران مدرسه ساز در حال احداث است که در سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی احداث و بهره برداری از یک مدرسه دیگر از محل اعتبارات دولتی در دولت تدبیر و امید را یادآور شد و ادامه داد: بنیاد برکت نیز در سال های اخیر یک مدرسه 6 کلاسه در روستای ملاعیسی این شهرستان احداث کرده است
مدیر آموزش و پرورش اشنویه دونوبتی بودن مدارس را به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه آموزش پرورش این شهرستان دانشت و تسریع در ساخت و تجهیز مدارس خیر ساز را مورد تاکید قرار داد.
فرماندار اشنویه نیز در این همایش به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کاهش سطح تورم، پیشی گرفتن صادرات بر واردات و بهبود رشد اقتصادی اشاره کرد و گفت: این دستاوردهای ارزشمند در نتیجه نظم و انظباط مالی و دقیق دولت حاصل شده است.
اسعد خضری، خیران مدرسه ساز را الگوی برتر نیکوکاری در جامعه خواند و از فعالیت های بی دریغ و خستگی ناپذیر مجمع خیران مدرسه ساز این شهرستان قدردانی کرد.
پایان بخش این آئین نیز با کمک های مالی خیران و مسئولان ادارات و فرهنگیان در جهاد مدرسه سازی همراه بود.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.