به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: تحقق شعار امسال مستلزم تلاش همه مردم، تولیدکنندگان و مسئولان بوده و به تنهایی از عهده دولت خارج است.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: این جایگاه ها لقمه چرب و نان نیست که همه کس بخواهد به آن دست یابد بلکه یک مرد امانت دار می خواهد که حافظ نظام و انقلاب و امانت دار خوبی برای مردم باشد.
وی برگزاری این دوره از انتخابات را با اهمیت و مهم دانست و اظهار کرد: شرکت گسترده و باشکوه مردم در این صحنه سیاسی، خیلی مهم و ضروری است و باید با حضور خود، حمایت خود از نظام و انقلاب را به دشمنان نشان دهند.
وی به فرارسیدن 20 فروردین، روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: بیستم فروردین سال 1385 دانشمندان جوان کشورمان توانستند به فناوری غنی سازی اورانیوم دست پیدا کنند و این روز به عنوان روز غرور، افتخار و سربلندی در تاریخ علم و دانش کشور مطرح است.
حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هسته ای کشور یادآور شد: اکنون ایران به برکت اخلاص و خون شهدای دانشمند هسته ای در جرگه چند کشور دارای فناوری هسته ای در دنیاست.
خطیب جمعه سلماس با اشاره به 13 رجب، سالروز میلاد امام علی (ع) و آغاز ایام اعتکاف گفت: در چند سال اخیر جوانان اقبال عظیمی به اعتکاف پیدا کرده اند که در مسجد و خانه خدا به عبادت بپردازند.
وی تصریح کرد: البته این کافی نیست که فقط در چند روز ایام اعتکاف افراد به مسجد بیایند و تا سال بعد با مسجد خداحافظی کنند بلکه بر مسلمانان واجب است تا زمانی که عذری نباشد، نماز را در مساجد اقامه کنند.
به گزارش ایرنا دولت یازدهم در سال گذشته نیز تلاش های زیادی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی انجام داده است و در سال جاری نیز برنامه ریزی های مدونی برای حمایت از تولید داخلی در دست دارد.
7156/ 3072 ** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.