به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر انتخاب اصلح و داوطلبانی که قصد خدمت به مردم را دارند، افزود: نامزدهایی که از روی هوا و هوس وارد گود انتخابات شده اند، در آخرت نزد خداوند متعال پاسخگو خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه چشم تمام دنیا به این انتخابات دوخته شده است، افزود: مردم باید دشمن شناسی و بصیرت خود را تقویت کنند و فریب دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار را نخورند زیرا دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و مسلمانان استفاده می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مردم شریف ایران و به ویژه مردم این استان را به وحدت دعوت کرد و افزود: مردم در این انتخابات باید بصیرت خود را در دنیا به نمایش بگذارند.
وی همچنین ماه رجب را یکی از ماه های پربرکت عنوان کرد و گفت: رجب، ماه نزدیکی به خداوند متعال است و باید بتوانیم از این ماه نهایت استفاده را ببریم تا خود را بیشتر به خداوند متعال نزدیک کنیم و تجلی نورانیت خداوند را در زندگی و آخرت ببینیم.
وی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) افزود: 13 رجب، روزی است که مولایمان در حریم امن الهی چشم به جهان گشود و این تولد مبارک برای پیروان آن حضرت موجب مباهات است.
وی از مسئولان خواست تا کارها و نحوه حکومتداری حضرت علی (ع) را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و از زندگی آن حضرت درس بگیرند.
به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نخستین نماز جمعه این شهرستان در سال جاری نیز از داوطلبان پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواسته بود تا از تهمت زدن دوری کنند و موجب رنجش خاطر مردم و رهبری نشوند.
نماز جمعه این هفته ارومیه نیز با حضور اقشار مختلف مردمی، روحانیان و نیروهای نظامی و انتظامی در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.