به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان ستادی و عملیاتی این نیرو در استان افزود: در این انتخابات، مدیریت چهار ساله کشور و حکومت های محلی مشخص خواهد شد.
وی اظهار کرد: این انتخابات از بعد تعدد، تکثر، حجم کاری و اثرگذاری، اهمیت بالایی دارد و بسیار حساس است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی جزو مرجع های چهارگانه ای است که باید پاسخگوی استعلام ها باشد، گفت: امنیت و آرامشی که از امروز تا روز انتخابات و بعد از آن باید حاکم باشد وظیفه اصلی نیروی انتظامی است.
زرگرپور افزود: برای صندوق های رای استان حدود 11 هزار نیرو انتظامی پیش بینی شده است.
استاندار اصفهان با تشکر از تلاش های نیروی انتظامی در سال گذشته و تعطیلات نوروز امسال، گفت: مهمترین وظیفه این نیرو در شروع سال جدید، ایجاد امنیت و آرامش برای برگزاری با شکوه انتخابات است.
وی بااشاره به فعالیت های فرهنگی نیروی انتظامی تصریح کرد: اگر قرار است در کشور مبحث 'خیران امنیت ساز' شکل بگیرد بطور یقین هیچ جایی مثل اصفهان ظرفیت این کار را نخواهد داشت و این موضوع به فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز اعلام شده است.
هدف از اجرای طرح 'خیران امنیت ساز' استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی مردمی برای خرید و تامین تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی از جمله دوربین، احداث پاسگاه و خودروست.
استاندار اصفهان همچنین در گردهمایی فرمانداران استان با تقدیر از تلاش فرمانداری ها، بخشداری ها و سیستم های اداری استان در سال ۹۵ گفت: با وجود همه مشکل ها، سال گذشته با امنیت و آرامش خوبی به پایان رسید و بستر لازم برای فعالیت های زیربنایی و عمرانی فراهم شد.
وی سال ۹۶ را بسیار مهم و اساسی خواند و افزود: حمایت از عملکرد دولت به دفاع از عملکرد خودمان بازمی گردد و نباید اجازه دهیم عده ای با بی انصافی و هجمه به دولت به تخریب دستاوردهای آن بپردازند و اقدام های ما را زیر سوال ببرند.
زرگرپور تاکید کرد: کارآمدی دولت، همان کارآمدی نظام است و از این موضع باید مسائل داخل شهرستان ها بصورت شبانه روزی رصد و انتقادات از طریق مدیران ذیربط پاسخ داده شود.
استاندار اصفهان با تاکید براینکه سخنرانی های انتخاباتی در صورت دارا بودن مجوز نباید لغو شوند، گفت: باید آرامش بر فضای شهرها حاکم باشد تا نتایج انتخابات باعث وحدت و انسجام شود اگرچه نظارت بر سخنرانی ها هم بایستی وجود داشته باشد.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال در کشور برگزار می شود.
انتخابات میان دوره ای مجلس فقط در چهار حوزه انتخابیه در کشور برگزار می شود که یکی از آنها حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان برای انتخاب یک کرسی باقیمانده این شهرستان در مجلس است.
ت/3011/6027 خبرنگار: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.