عین الله شریف پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه انتخابات متعلق به گروه، طایفه و جناح خاصی نیست، اظهار کرد: ایران اسلامی رنگین کمانی از قومیت هاست و در طول انقلاب اسلامی این رنگین کمان، شفاف تر و زیباتر شده است.
به گفته وی غرق شدن در مسائل جناحی، قومی و حزبی در انتخابات پیش رو می تواند تبعات ناخوشایندی به دنبال داشته باشد و موجب خوشحالی دشمنان شود.
وی با اشاره به اینکه کسانیکه بر طبل قومیت گرایی می زنند، در غفلت به سر می برند و تنها در جهت خواست دشمنان انقلاب و نظام حرکت می کنند، به انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: مردم با درایت باید افرادی کاردان، روشن فکر و درون نگر را انتخاب کنند و این بار نیز شعور سیاسی خود را به نمایش بگذارند.
وی با بیان اینکه وحدت و همدلی باعث برگزاری انتخابات با شکوه می شود، اضافه کرد: نباید زمینه برای کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات فراهم شود زیرا عدم حضور مردم در انتخابات خواسته و آرزوی دشمنان انقلاب و نظام است و برهمین اساس کسانیکه تلاش می کنند صحنه انتخابات خالی از حضور مردم باشد به نفع دشمنان قدم بر می دارند.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.