** اخلاق در گردونه انتخابات شورا
در حالی که انتخابات در نظام مردم سالاری دینی به ریسمان اخلاقمداری گره خورده، سوء استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای پشت سر گذاشتن رقبای انتخاباتی امری ناپسند است؛ اقدامی که در بیشتر موارد به دلیل ضعف در برابر سایر رقبا از سوی برخی از داوطلبان سست ایمان دنبال می شود.

** چالدران گنجینه ای از هویت تاریخی و جاذبه های طبیعی آذربایجان غربی
شهرستان چالدران که نام آن برگرفته از رشادت های مرزنشینان این منطقه از کشور بوده، گنجینه ای از هویت تاریخی و جاذبه های طبیعی در آذربایجان غربی است و از مقاصد جذاب گردشگری برای مسافران نوروزی به شمار می رود.

** فرماندار: یک هزار و 641 نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا در ارومیه ثبت نام کردند
فرماندار ارومیه به ثبت نام یک هزار و 235 داوطلب شهری و روستایی در پنجمین روز از نام نویسی انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون 212 نفر در حوزه شهری و یک هزار و 429 نفر در حوزه‌های روستایی ارومیه ثبت نام کرده اند.

** امام جمعه ارومیه: داوطلبان انتخابات از تهمت‌ زدن دوری کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: داوطلبان پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تهمت زدن دوری کنند تا موجب رنجش خاطر مردم و رهبری نشوند.

** انهدام شبکه سارقان سیم و کابل مخابرات در بوکان
فرمانده انتظامی بوکان گفت: شبکه سارقان سیم و کابل مخابرات در این شهرستان منهدم و پنج نفر از اعضای این شبکه شناسایی و دستگیر شدند.

** جوان 25 ساله تکابی براثر گازگرفتگی جان سپرد
جوان 25 ساله از اهالی یکی از روستاهای شهرستان تکاب آذربایجان غربی امروز به علت گازگرفتگی و نشت گاز در منزل مسکونی خود جان باخت.

** کشف 3 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در مهاباد
کارشناس مسئول بهداشت محیط مهاباد گفت: با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، سه تن انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف به ارزش 150 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.