سهراب مظفرنجفی جمعه به ایرنا گفت: آخرین آمار ثبت نام شدگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نجف آباد تا پایان روز چهارم 118 نفربوده که از این افراد 84 نفر داوطلب عضویت درانتخابات شوراهای اسلامی شهر نجف آباد هستند.
فرماندارو رئیس ستاد انتخابات شهرستان نجف آباد افزود: از جمع داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،109 نفر داوطلب عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و 9نفرداوطلب عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها هستند .
وی گفت: همکاران ما در فرمانداری و بخشداریهای تابعه تا روز یکشنبه مورخ 6/01/96 آماده ثبت نام داوطلبان دراین انتخابات هستند.
نجفی ازداوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد تا با مراجعه به فرمانداری و بخشداری های تابعه در اولین فرصت ثبت نام نمایند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: استعلام مربوط به داوطلبان ثبت نام کننده بصورت روزانه به مراجع چهارگانه ارسال می‌شود و رسیدگی به صلاحیت آنان در هیات‌های اجرایی از 17 تا 23 فروردین ماه به مدت 7 روز انجام خواهد شد
سهراب مظفرنجفی گفت: بعد از اعلام نظر هیات‌های اجرایی، نوبت به بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیات‌های نظارت از تاریخ 25 لغایت 30 فروردین ماه 96 می رسد و نظر هیات های نظارت نیز تا اول اردیبهشت ماه 96 به هیات‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.
وی در پایان با بیان این مطلب که اسامی نهائی داوطلبان درتاریخ 20 اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد افزود: زمان تبلیغات انتخابات ینجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 21 لغایت 27 اردیبهشت به مدت یک هفته خواهد بود.
نجفی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان همه روزه از ساعت 8 صبح الی 16 تا تاریخ 6 فروردین 96 در محل فرمانداری شهرستان نجف آبادو بخشداری مهردشت انجام می‌ شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود .
شهرستان نجف آباد در 30 کیلو متری غرب اصفهان قرار دارد
غ- ک - انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.