مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: 238 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی آماده ارائه خدمات هستند.

ناصر سعید آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه 328 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی ارومیه مشغول جابجایی مسافران شهری هستند افزود: تمامی اتوبوس ها بصورت آماده باش بوده و از 20 اسفند تا پایان سال به صورت تمام وقت ارائه خدمات خواهند داد.

وی گفت:در ایام تعطیلات نوروز نیز 80 درصد از ناوگان برای جابجایی مسافران درون شهری  فعال خواهند بود.

سعیدآبادی درخصوص امادگی اتوبوسرانی برای جابجایی مردم در مسر باغ رضوان در 5شنبه و جمعه اخرسال گفت: اتوبوس ها برای مسیر باغ رضوان از مبدا عطایی و فلکه مدرس روز 5 شنبه و جمعه از اول صبح تا پایان حضور مسافر برای همشهریان ارائه خدمات خواهند نمود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: در صورت نیاز و وجود تقاضا برای روز 2 شنبه نیز خدمات رسانی به باغ رضوان صورت خواهد گرفت.

سعیدآبادی با اشاره به نظافت اتوبوسها در شهر گفت: از نیمه دوم اسفند ماه  به منظور نظافت و شستشوی کلیه ناوگان اتوبوسرانی در راستای فرارسیدن سال نو نسبت به شستشو و نظافت کامل ناوگان اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و در ایام عید نوروز هیچ افزایش قیمتی برای کرایه اتوبوس های درون شهری وجود ندارد تصریح کرد: قطعا با افزایش تورم در هرسال به میزان افزایش هزینه ها،کرایه حمل و نقل مسافران شهری نیز متناسب با آن افزایش یافته و پس از بررسی های لازم پیشنهاد افزایش قیمت نرخ کرایه ها به مراجع ذی صلاح ارجاع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه یا اشاره به سهم استفاده مردم از ناوگان اتوبوسرانی شهری ارومیه گفت: سهم استفاده از اتوبوسها توسط مردم 20 درصد است.

وی به برنامه های ناوگان اتوبوسرانی ارومیه به منظور افزایش استقبال مردم از ناوگان برای کاهش ترافیک و روی اوری مردم به حمل و نقل عمومی گفت: بازسازی اتوبوس های فرسوده ناوگان،رنگ امیزی و تعمیر سایبان های سطح شهر،افزایش و توسعه خطوط خدماتی اتوبوسرانی،تخصیص اتوبوس در مسیرهای جدید خصوصا در شهرکهای اقماری اطراف شهر،برنامه ریزی دقیق در زمانبندی حرکت اتوبوسها و کاهش زمان انتظار همشهریان در ایستگاهها و توسعه ناوگان اتوبوسرانی با خرید اتوبوسهای نو و افزودن در ناوگان که از اقدامات در حال اجراست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.