به گزارش ایرنا، توزیع 111 تن برنج سهمیه در ماکو، آمادگی فرودگاه ارومیه برای 50 سورتی پرواز خارجی در نوروز و تجلیل از 41 زندانی زن حافظ قرآن در ارومیه از دیگر اخبار مهم این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** برند پنهان در تار و پود فرش ایران
سالانه هزاران مترمربع فرش دستباف توسط قالی بافان آذربایجان غربی تولید و با نام شهرهای مطرح در صنعت فرش ایران به بازارهای مختلف داخلی و خارجی عرضه می شود.

** نخستین پرواز از فرودگاه منطقه آزاد ماکو انجام شد
نخستین پرواز رسمی از فرودگاه منطقه آزاد ماکو با مسافرانی از تبار عشق و دلدادگی به سوی مشهد مقدس انجام شد تا فرودگاهی که در پی یک اقدام جهادی و در کمتر از 2 سال احداث شده است، مورد بهره برداری قرار گیرد.

** کولاک شدید جاده تکاب ایرانخواه را بست / نجات 100 مسافر گرفتار در برف
شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تکاب گفت: بارش برف و کولاک شدید محور تکاب- ایرانخواه در جنوب آذربایجان غربی را مسدود کرد و 100 نفر از مسافران و سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک در این جاده با تلاش راهداران و نیروهای امدادی نجات یافتند.

** سبد عیدانه بین 600 خانوار مددجوی کمیته امداد میاندوآب توزیع شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان میاندوآب گفت: در آستانه سال جدید 600 سبد کالای عیدانه با کمک خیران در بین مددجویان این نهاد حمایتی توزیع شد.

** پرداخت 29میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد مهاباد در سال جاری
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: امسال 29میلیارد ریال به سه هزار و 871 خانوار تحت پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت شده است.

** توزیع 111 تن برنج سهمیه در ماکو
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو به توزیع 111 تن برنج سهمیه به نرخ تعادلی در این شهرستان طی اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: توزیع این برنج در آستانه نوروز جهت تنظیم بازار و رفاه حال مردم انجام شده است.

** آمادگی فرودگاه ارومیه برای 50 سورتی پرواز خارجی در نوروز
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: انجام 50 سورتی پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ارومیه در نوروز 96 در کنار پروازهای فوق العاده داخلی برنامه ریزی شده است.

** تجلیل از 41 زندانی زن حافظ قرآن در ارومیه
رئیس زندان مرکزی ارومیه گفت: 41 زندانی زن حافظ قرآن کریم در ندامتگاه نسوان ارومیه طی آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.