به گزارش ایرنا عبدالله چمن گلی شامگاه شنبه در مراسم پاسداشت خدمات و تلاش های یک ساله هیات های ورزشی استان با تاکید بر اینکه وجود پایگاه قهرمانی در استان لازمه و اساس پیشرفت ورزش استان است، ادامه داد: آذربایجان غربی دارای ورزشکاران با استعدادی است و از این ظرفیت باید به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
وی افزود: مسئولان استانی باید با اتحاد و همدلی از ورزشکاران استان حمایت کنند و به تقویت زیرساخت های استانی بپردازند تا بتوانیم بیشترین ورزشکاران را در تیم های ملی داشته باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: نخبگان سرمایه های انسانی یک ملت و استان هستند و باید از نخبگان ورزشی هم حمایت کنیم تا بتوانیم ورزش کشور را به قله های برتر ترقی و افتخار برسانیم.
چمن گلی بیان کرد: 96 سازمان مردم نهاد تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد که در راستای حل مشکلات جوانان و با حمایت خود جوانان راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، تجلیل از اعضای بیش از 40 هیات ورزشی استان پایان بخش این مراسم بود؛ ورزشکاران این استان در برخی از رشته های ورزشی از جمله والیبال طلایه داران سکوهای کشوری و بین المللی هستند.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.