سیامک نبی زاده روز سه شنبه در آیین انتخابات مجمع خیرین بهزیستی آذربایجان غربی افزود: مجمع خیرین با تعهدپذیری خود نماد عینی مشارکت اجتماعی است و مشارکت اجتماعی با قبول مسئولیت از سوی آحاد مردم محقق می شود.
وی اظهار کرد: تامین نیازهای مختلف این جمعیت از عهده بهزیستی خارج است و با حضور پر رنگ خیرین توانسته ایم تا حدود زیادی نیازهای موجود را پاسخگو باشیم.
وی اضافه کرد: بهزیستی برای حضور و مشارکت خیرین بسترهای قانون گذاری و سیاست گذاری را فراهم ساخته و همگرایی و تبدیل کانون های جزء به کل از اهداف این برنامه ریزی به خوبی در خانه خیرین بهزیستی تجلی یافته است.
معاون اشتغال و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بهبود معیشت و توزیع عادلانه خدمات از اهداف متعالی خانه خیرین است و باید قدردان مشارکت خیران بود.
وی ادامه داد: با وجود مجمع خیرین تعامل دو سویه و سازنده بین بهزیستی و خیرین شکل می گیرد و بهزیستی استان در این زمینه با تمام توان وارد می شود.
در ادامه این مراسم نیز انتخابات مجمع خیرین بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد.
به گزارش ایرنا بهزیستی در کنار کمیته امداد یکی از نهادهای خدمت رسان به خانواده های نیازمند است که در راستای کمک به سالمندان، معلولان و دیگر افراد نیازمند وظایفی بر عهده دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.