امام جمعه میاندوآب گفت: عدم حضور برخی مسئولان در مراسمات موجب دلگیری می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب با اشاره به حضور چشم گیر آحاد مردم در مراسمات عزاداری فاطمه الزهرا(ص) گفت: از همه مردم بابت بزرگداشت و گرامیداشت بی نظیر ایام فاطمیه قدردانی می کنم اما گاهی عدم حضور برخی مسولان در این مراسمات باعث دلگیری می شود هر چند ما دنبال رو ولایت هستیم و قصدی برای دو قطبی کردن جامعه نداریم. 
 امام جمعه میاندوآب با اشاره به فرا رسیدن پایان سال گفت:چندین سوال در ذهن بنده و مردم وجود دارد که مطرح می کنم و امیدوارم مسولی باشد که به جای فرافکنی و مخفی شدن پشت رهبری پاسخگوی این سوالات باشد. 
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: سالی که در حال اتمام است از طرف رهبر انقلاب سال اقدام و عمل نامگذاری شده بود و می خواهیم بدانیم دولت برای برای مقابله با فساد در ابعاد مختلف،در مقابل با نفوذ فساد در بین مدیران و از همه مهمتر چه میزان سیاست های اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به آمار بسیار بالای توقیف کالای قاچاق در میاندوآب به نظر می آید چاره ای اساسی برای حل معضل قاچاق اندیشیده نشده است از طرف دیگر ما بر خلاف سالهای گذشته بازار کشورهای همسایه را هم از دست داده ایم که برای بهتر شدن صادرات محصولات هم چاره ای اندیشیده نشده است.  
وی در ادامه به خریدهای هواپیما با هزینه های بسیار سرسام آور اشاره کرد و گفت: در جاده های ما هر روز چندین نفر می میرد ، ولی به جای درست کردن چاله های موجود اقدام به خرید هواپیما کردید.
 امام جمعه میاندوآب با اشاره به اتفاق هایی که در ایلام افتاد گفت: وقتی وزیر دولت در مقابل فرمانداری که برای یک بار از انتقاد های مردم حمایت کرده و همسو با آنها به انتقاد پرداخته است به آن شکل بی ادبانه برخورد می شود ،وقتی با نماینده ولت با آن افتضاح برخورد می شود ببینید با ما که از نظر ایشان بی دین و کافر هستیم چگونه برخورد می کنند.
امام جمعه میاندوآب به برجام اشاره کرد و گفت: دل بستن به برجام امر معقولی نیست و آمریکا طرف قابل اطمینانی نیست همانگونه که شنیدید چند روز پیش هم رئیس جمهور این کشور رسما بازهم اعلام دشمنی کرد و گفت تمام تلاش خود را برای نابودی ایران خواهد کرد پس به جای متکی شدن به برجام تدبیری برای رکود ها و بیکاری های حال حاضربکنید و اگر هم در شهر ما اقدامی در این باره شده است حاضریم از همین تریبون به گوش مردم برسانید.
 وی با اعلام اینکه مشکلات مربوط به چغندرکاران را هم پیگیری کرده است گفت: 4500 نفر از کشاورزان چغندر تحویل کارخانه قند میاندوآب داده اند و هنوز 2500 نفر از این کشاورزان پول های خود را نگرفته اند و مسولان این کارخانه دلایل عدم پرداخت این پول ها را 20 تا 30 درصد یارانه واریز نشده توسط دولت می دانند که قول داده بودند پرداخت کنند و هنوز هیچ مبلغی به آن ها داده نشده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.