مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: قشر زنان بسیجی تبلور گر نقش زنان استان در 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شهلا تاجفر در جلسه برنامه ریزی هفته زن که با حضور بانوان مدیر در محل استانداری برگزار شد، ضمن بازشماری ابعاد والای شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جهانیان با شناخت ابعاد زندگی حضرت فاطمه (س) از آن الگو گیری کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری همایش ها و مراسمات زیاد در خصوص معرفی حضرت فاطمه (س) گفت: علی رغم همه این تلاش ها هنوز قطره ای از وجود اقیانوس بی کران این بانوی بزرگوار به دنیا معرفی نشده است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند از تمام توان خود برای شناساندن ابعاد بزرگ شخصیتی و معرفی ایشان به عنوان یک الگو برای جوانان استفاده کنند.

وی با اشاره به روز بسیج زنان و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: قشر زنان بسیجی، تبلورگر نقش زنان استان در 8 سال دفاع مقدس است.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: همه زنان استان باید در تحول جامعه و نمایان شدن جایگاه زنان در آن تلاش کنند.

تاجفر با انتقاد از اینکه در جلسات، مدیران و مسئولان ادارات، برنامه های زیادی ارائه می دهند ولی در زمان اجرای آن ها فعالیت نمی کنند گفت: امیدواریم نگاه مسئولان استانی به مقام زن نگاه ویژه باشد.

وی گفت: به مناسبت هفته زن رونمایی از کتاب، مسابقات در زمینه های مختلف میان بانوان و کارگاه های توانمند سازی و آموزش بانوان در راستای سلامت سازی زنان برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.