به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر روز یکشنبه در میان تشویق یکهزار تماشاگر مشتاق ارومیه ای در سالن 6 هزار نفری غدیر این شهر برگزار شد، جوانان شهرداری ارومیه در ماراتنی سخت و نفس گیر موفق به پیروزی سه بر 2 مقابل حریف قزوینی خود شدند.
در این مسابقه که جدال بین تیم های اول و دوم گروه یک به حساب می آمد، تیم بدون شکست شهرداری جوان ارومیه که از سه هفته قبل صعود خود به مرحله پلی آف را مسجل کرده بود، در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 15 بر 9 به پیروزی رسید اما ست های دوم و سوم را با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 23 به حریف واگذار کرد.
این مسابقه 2 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید و بازیکن تیم سپهرالکتریک قزوین به علت اعتراض به داور یک کارت زرد دریافت کرد.
امیر خداپرستی و توحید اصغری از شهرداری ارومیه با کسب 16 امتیاز و علی محمدخانی از تیم قزوین با کسب 19 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان این دیدار بودند.
هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور در گروه یک عصر امروز یکشنبه با انجام چهار دیدار در شهرهای مهاباد، قم، آمل و ارومیه پیگیری شد.
حضور محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در سالن و تماشای این دیدار از جایگاه تماشاگران از نکات جالب توجه این دیدار بود.
تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد دیگر نماینده آذربایجان غربی در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های ایران نیز عصر امروز توانست در دیداری خانگی تیم عقاب تهران را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.