به گزارش ایرنا، شاهین علی زاده روز یکشنبه در اولین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان ماکو افزود: تمامی نهادها با همکاری و هماهنگی برای رشد، توسعه و نهادینه کردن ورزش های همگانی در این منطقه تلاش کنند.
منوچهر قهرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو نیز هدف از برگزاری این جلسه را بررسی چگونگی واگذاری فضاهای ورزشی برای توسعه ورزش های همگانی و هماهنگی فعالیت های ورزشی ادارات و نهادها با رویکرد ورزش همگانی اعلام کرد.
وی افزود: در شهر ماکو روزانه بیش از 300 نفر از آقایان و خانم ها در سالن های ورزشی زیر نظر مربیان مجرب اداره ورزش و جوانان به ورزش همگانی می پردازند.
وی اضافه کرد: با همکاری هیات های مختلف ورزشی در طول سال جاری فعالیت ها و مسابقات مختلف ورزشی در بین بانوان و آقایان برای توسعه و ترویج ورزش های همگانی نیز صورت گرفته است.
در این جلسه مقرر شد تا سالن هایی که برای ورزش صبحگاهی در اختیار کارکنان ادارات و نهادها به صورت رایگان گذاشته شده است، برای رفاه ورزشکاران در شیفت عصر نیز در اختیار ورزش دوستان برای انجام ورزش همگانی گذاشته شود.
به گزارش ایرنا نزدیک سه هزار ورزشکار در 32 هیات ورزشی شهرستان ماکو فعالیت می کنند.
** مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnaoromiye@ دریافت کنید.
7132/3072 ** خبرنگار: حمید قاسمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.