امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی روز چهارشنبه در یادواره شهدای ارتش شمال آذربایجان غربی در خوی افزود: قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه کشور این تعداد به پنج هزار نقطه برسد.
وی لزوم سیاسی نبودن نیروهای مسلح را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ما گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستیم و در دفاع از خون شهدا و مردم و دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی تاپای جان ایستاده ایم.
وی با اشاره به رشادت ها و حماسه های پدافند هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی، کشور عراق 650 فروند هوایپمای نظامی داشت که تا آخر جنگ این تعداد به هزار و 130 فروند رسید ولی 700 فروند از این تعداد را پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نابود کرد.
امیر سرتیپ کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش نیز در این آیین گفت: ارتش شهرهای شمال آذربایجان غربی 603 شهید را تقدیم دفاع از نظام اسلامی کرده است.
وی اضافه کرد: نیروهای مسلح امروز نیز با پیروی از راه شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایستاده اند و اجازه دست اندازی به خاک مقدس میهن اسلامی را نمی دهند.
حجت الاسلام سیدرضی شکوری امام جمعه خوی نیز در این آیین با اشاره به خدمات قرارگاه پدافند خاتم الانبیای ارتش اظهار کرد: سازماندهی و تقویت نیروهای زبده در قرارگاه، برگزاری رزمایش های مختلف هوایی و دفاعی از عمده برنامه های پرافتخار قرارگاه خاتم الانبیا در جهت افزایش اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی است.
به گزارش ایرنا، یادواره شهدای والامقام ارتش شهرهای شمال استان های آذربایجان غربی با مشارکت فرمانداری خوی، بنیاد شهید خوی و پادگان ارتش شهرستان سلماس و قرارگاه منطقه شمالغرب کشور در شهرستان خوی برگزار شد.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.