رئیس کار گروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از شناسایی 140 مبتلای جدید به کرونا در این استان طی 24 ساعت منتهی به اول دی ماه خبر داد.

رئیس کار گروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از ثبت ۱۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش جماران، دکتر افشانی در گفت و گو با ایسنا بااشاره به آخرین وضعیت بستری کرونا در استان گفت: در حال حاضر ۴۵۹ بیمار سندروم حاد تنفسی در بخش های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۹۵ مورد مشکوک و مابقی موارد با  تشخیص قطعی بستری هستند. 

وی با اشاره به ثبت ۱۴۰مورد ابتلای جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: مجموع مبتلایان به کرونا به ۳۲۳هزار و ۲۷۳ مورد رسیده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان ادامه داد:تاکنون  ۷۴ هزار و ۳۷۵ نفر بستری، بهبود یافته اند. 

وی با اشاره به ثبت ۳ نفر فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت:  تاکنون ۷۲۱۳ نفر در اثر کرونا در استان جان خود را ازدست دادند. 

دکتر افشانی تصریح کرد: ۱۳۵ بیمار بدلیل شرایط وخیم در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند. 

وی بااشاره به روند واکسیناسیون در استان اظهار کرد:  تاکنون ۴ میلیون و ۵۶۷ هزارو ۵۷ نفر در استان واکسینه شدند که از این تعداد ۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۸۱۸ نفر دُز اول، ۲ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۷۴ نفر دُز دوم و ۱۱۸ هزار و ۸۶۵ نفر دز سوم را دریافت کردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.