رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه آمار فوتی های کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان 32 نفر بوده است، این رقم را بیشترین میزان روزهای اخیر دانست.

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت ۳۲ شهروند بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان بودیم که طی روزهای اخیر، بیشترین میزان بوده است.

به گزارش جماران، علی احمد آقاپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از این بیمای در آذربایجان غربی به ۲ هزار و ۹۱۹ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی های ۲ شهرستان شامل بوکان و ارومیه، بسیار نامناسب بود و به ترتیب شاهد فوت ۱۰ و هشت نفر در این ۲ شهرستان بودیم.

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در هریک از شهرهای سلماس، میاندوآب و نقده، ۲ نفر در ماکو و یک نفر در هریک از شهرهای تکاب، مهاباد و خوی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده اند.

آقاپور اظهار کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ‌هزار و ۱۶۲ نفر رسیده که از این تعداد ۵۰۲ نفر مشکوک و ۶۶۰ نفر مبتلا به کرونا هستند.

وی افزود: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۳۰۵ نفر بوده که از این تعداد، ۸۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

وی از ابتلای ۸۴۷ نفر به کووید ۱۹ و بستری شدن ۱۵۰ نفر از آنان در بیمارستان های آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: کل مبتلایان به کرونا در این استان به مرز ۸۹ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.