طی 10 روز گذشته 7 نوزاد از مادران مبتلا به کرونا در میاندوآب سالم به دنیا آمدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: طی ۱۰ روز گذشته هفت نوزاد دختر و پسر از مادران مبتلا به کرونا در این شهرستان سالم به دنیا آمدند.

به گزارش جماران، سهراب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نوزادان شامل سه دختر و چهار پسر هستند که مادران آنان زایمان دوم، سوم و یا بیشتر را تجربه کردند.

وی با بیان اینکه میانگین سنی این مادران ۲۷ سال بود، افزود: سه نفر از مادران در بیمارستان عباسی میاندوآب‌ (ویژه بیماران کرونایی) بستری بودند و چهار نفر آنان نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌بردند که در موعد مقرر به بیمارستان مراجعه کرده و زایمان خود را انجام دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ با اشاره به اینکه این زنان باردار اهل شهر میاندوآب و همچنین روستاها بودند، گفت: سه نفر از آنان به روش سزارین و چهار نفر دیگر به روش طبیعی (LDR) زایمان خود را در بخش زنان و زایمان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) این شهرستان انجام دادند.

حیدری با بیان اینکه پاسخ تست کرونای این نوزادان منفی است، افزود: مادران به همراه نوزادان خود پس از ویزیت پزشک متخصص عفونی و اطفال از بیمارستان ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این هفت مورد، از ابتدای شیوع کرونا در میاندوآب، هفت مادر کرونایی دیگر نیز نوزادان خود را سالم به دنیا آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.