دبیر هیأت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی از توزیع هفتگی سه هزار ماسک توسط رکابزنان شهرستان ارومیه خبر داد.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: در طرح «سفیران سلامت»، رکابزنان شهرستان ارومیه هر هفته، سه‌هزار ماسک بین مردم توزیع می‌کنند.

به گزارش جماران، جعفر سلماسی افزود: بعد از پیشنهاد این طرح و هماهنگی با فرماندار ارومیه، دوچرخه‌سواران شهرستان در طرح «سفیران سلامت» مشارکت خود را از روز ۲۸ تیرماه آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: در این راستا بیش از ۵۰ نفر از رکابزنان شهرستان ارومیه و عوامل اجرایی حضور یافته و هیات دوچرخه سواری در راستای اقدامات فرهنگ‌سازی و سالم‌سازی جامعه در ابتدای پویش بصورت نمادین و مرتب و منظم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قوانین رانندگی و اجتماعی بصورت نمادین در سطح شهر رکاب زده و سپس در مناطق مشخص شده اقدام به توزیع و آموزش توصیه ای فاصله گذادی در بین صنوف و اقشار جامعه می‌کنند.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی افزود: این پویش با مشارکت شرکت‌های بازرگانی و تولیدی برای تامین ماسک طی روزهای زوج و به صورت مرتب و منسجم در سطح شهر ارومیه تا زمان کنترل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: رکابزنان و تولیدکنندگان دیگر نیز می‌توانند با پیوستن به «کمپین سفیران سلامت دوچرخه سوار»، این طرح را یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.