مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از آتش سوزی در هشت هکتار از مزارع گندم این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: هشت هکتار از مزارع گندم روستای "دنگز" از توابع بخش مرکزی این شهرستان طعمه حریق شد.

به گزارش جماران، سیدفواد هاشمی با اشاره به آتش سوزی هشت هکتار از مزارع گندم شهرستان بوکان، اظهار داشت: این حادثه عصر روز گذشته روی داد که پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه گزارش ماموران آتش‌نشانی حاکی از آن است که بیش از هشت هکتار از مزارع گندم این روستا طعمه حریق شد، افزود: با حضور به حضور به‌موقع عوامل آتش‌نشانی و کمک‌های مردمی، این آتش‌سوزی در کمترین زمان ممکن و بدون خسارت جانی مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت:  این حادثه که علت آن در دست بررسی قرار دارد بیش از ۹۰۰ میلیون ریال خسارات مالی به بیش از پنج خانواده از اهالی این روستا وارد کرد.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به افزایش درجه حرارت هوا در روزهای اخیر، پوشش گیاهی مناسب و خشکیدگی علوفه‌ها در مراتع و جنگل‌ها احتمال وقوع آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی و مزارع کشاورزان  وجود دارد که شهروندان باید نکات ایمنی رو به‌خوبی در این زمینه رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.