ستاد مقابله با کرونا در مهاباد روز دوشنبه(دوم تیرماه) برای کنترل شیوع بیماری کرونا، محدودیت‌های جدید ترافیکی و اجتماعی را در این شهرستان اجرایی کرد که بسته‌شدن دوباره سالن‌های ورزشی و تفرجگاه‌ها از جمله این موارد است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در مهاباد با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونایی در این شهرستان، گفت: شهروندان در این شرایط از تجمع در اماکن ورزشی و پارک‌های سطح شهرستان خودداری کنند و برای کنترل این بیماری نهایت همکاری را ستاد مقابله با کرونا مهاباد داشته باشند.

امیر بهزاد با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونایی در مهاباد، گفت: با توجه به بحران شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و با تصمیم جدید این ستاد، تمام اماکن ورزشی مهاباد که از اواخر خرداد بازگشایی شده بود، دوباره تا اطلاع ثانوی بسته شده و هرگونه فعالیت ورزشی به صورت گروهی و جمعی تخلف محسوب خواهد شد.

امیر بهزاد افزود: همچنین طبق تصمیم این ستاد تمام پارک‌ها، اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها در مهاباد تعطیل شده و هیچ‌گونه خدمات رفاهی در این مراکز ارائه نمی شود.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه آمار مبتلایان در مهاباد و درگیر بودن کادر درمانی با این بیماری اضافه کرد: شهروندان در این شرایط از تجمع در اماکن ورزشی و پارک‌های سطح شهرستان خودداری کنند و برای کنترل این بیماری نهایت همکاری را ستاد مقابله با کرونا مهاباد داشته باشند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای مهاباد اظهار داشت: در ادامه محدودیت‌های مرتبط با بیماری کرونا، میدان ملاجامی از میادین اصلی شهر نیز که محل تجمع افراد برای گذراندن اوقات فراغت بود، توسط شهرداری مسدود و امکان تردد در آن سلب شد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون سلامت جامعه و هموطنان در اولویت اصلی برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان بوده و با کسانی که که سلامت جامعه را با رفتار خود تهدید کنند، طبق قانون برخورد خواهد شد.

بهزاد افزود: همچنین ستاد مقابله با کرونا در مهاباد تصمیم دارد طی هفته جاری محدویت‌های جدید دیگری نیز از جمله مسدود کردن میادین اصلی شهر و تعطیلی برخی از اصناف پرخطر را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.