رحیم بایزیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس فراخوان منتشره، این نمایشگاه قرار بود اردیبهشت ماه جاری به صورت گروهی و در نگارخانه این شهرستان برپا شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۱ عکاس با ۳۵ اثر به بخش نمایشگاه راه پیدا کرده‌اند، ادامه داد: عکاسانی از شهرهای کرمانشاه، اردبیل، مریوان، تبریز، جوانرود، اصفهان، ارومیه، سنندج، بانه، دیواندره، بناب، بوکان، نقده و مهاباد با ارسال بیش از ۳۰۰ قطعه عکس در موضوعات مختلف از جمله مستند، طبیعت، کودک، گردشگری و خلاقانه در ۲ بخش دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه در این گردهمایی مجازی شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان در بخش دوربین حرفه‌ای  و ۴۰ درصد در بخش تلفن همراه شرکت و از بین شرکت‌کنندگان ۶۵ درصد عکاس آقا و ۳۵ درصد عکاس خانم آثار خود را به این نمایشگاه ارسال کرده اند.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار داشت: فراخوان نخستین نمایشگاه گروهی عکس «هوران» در مهاباد از نیمه دوم اسفند ماه با هدف تشویق و ترغیب علاقه‌مندان به عکاسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه خبری «هاژه» منتشر شد و در این مدت یک‌بار نیز مهلت ارسال آثار تمدید شد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.