سیدعلی ترابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه خودروی داخل شهر به خاطر نبود فضای کافی موجب سد معبر شهروندان می شود که همین امر موجب  نارضایتی شهروندان شده است.

وی ادامه دارد: سال گذشته با حضور استاندار و مقامات استانی به منظور ساماندهی نمایشگاه های خودرویی پیرانشهر، مجتمع نمایشگاه خودرویی پیرانشهر با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی که در خارج از شهر قرار دارد، افتتاح شد که به دلیل وجود برخی مشکلات و کمبودها مورد استقبال نمایشگاه داران قرار نگرفت.

وی بیان کرد: امسال با رفع کمبودها و ایجاد زیرساخت‌های لازم شرایط برای حضور نمایشگاه داران مهیا شده و تا پایان خردادماه تمامی نمایشگاه داران باید به این مجتمع نقل مکان کنند.

انور سعیدی شهردار پیرانشهر نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت این نمایشگاه از سال ۱۳۹۵ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت بیش از ۱۱ هزار مترمربع  آغاز و اکنون با تجهیز آن شرایط برای حضور نمایشگاه داران مهیا شده است

انور سعیدی افزود: برای تسهیل فعالیت نمایشگاه‌داران در این مکان مراکز پلیس + ۱۰ و دفترخانه اسناد رسمی، تعویض روغن، شست و شوی خودرو و رستوران و نمازخانه تعبیه شده است.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.