ولی خدا کرمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا در این شهرستان، مقرر شده است که جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی با بیان این‌که از خیران نوع دوست دعوت می‌شود تا همانند سال‌های گذشته یار و یاور این ستاد در کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باشند، افزود: امیدواریم امسال نیز خیران نیکوکار در این امر پیشگام شده و در ماه میهمانی خدا، شادی را به خانواده‌های چشم انتظار زندانیان هدیه کنند.

وی با اشاره به اینکه نخستین خیر شهرستانی پیشگام در این جشن فردی ۳۵ ساله است افزود: این خیر نیک‌اندیش به‌نام «فرزاد صالح‌پور»، ۱۰۰ میلیون ریال را به ستاد دیه سردشت جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت بیان کرد: خیران نیک‌اندیش در هر جای کشور تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب خاص ستاد دیه استان (۱۳۱۳) بانک ملی و یا شماره کارت (۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۴۲۰) نزد بانک ملی واریز کرده و تصاویر پرداختی‌های خود را به صورت مجازی به شماره ۰۹۱۴۷۲۹۶۶۰۸ در فضای مجازی ارسال و یا به بازداشتگاه سردشت تحویل دهند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته خیران این شهرستان در مراسم جشن گلریزان، یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک اهدا کردند.

ستاد دیه با هدف آزادی زندانیانی که جرایم آنها قتل غیرعمد (شبه عمد و خطایی)، صدور چک بلامحل غیرکلاهبرداری، دیه تصادفات رانندگی و ترک انفاق و عدم پرداخت مهریه است، در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۹ در کشور تشکیل شد.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.