فرمانده سپاه خوی روز چهارشنبه در این آیین با قدردانی از اقدامات ارزنده تلاشگران عرصه سلامت در مقابله با بیماری کرونا گفت: تلاش امروز کادر درمانی و بهداشتی در مقابله با کرونا و تامین امنیت جسمانی آسیب‌دیدگان از کرونا، کمتر از رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیست.

سرهنگ پاسدار محمدباقر اعلایی افزود: باید قدردان این تلاش خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه باشیم و آن را ارج نهیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی خوی نیز در این آیین تلاش کادر درمانی و بهداشتی شهرستان را در مقابله با کرونا ستودنی دانست و اضافه کرد: برای حمایت از کادر درمان و بهداشت با تلاش تعدادی از پزشکان و خیّران، کمپینی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

فاطمه مقدم بیان کرد: در قالب این کمپین تاکنون به ارزش بیش از سه میلیارد ریال کمک‌های مردم و خیّران جذب و انواع تجهیزات حفاظتی برای کادر درمان و پرستاران خریداری شده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ پرستار در سنگر سلامت و بیمارستانهای خوی فعالیت دارند و  بیش از ۳۰۰ پرستار به صورت مستقیم درگیر مقابله با بیماری کرونا در بخش‌های ویژه هستند.

این آیین در بیمارستان‌های آیت الله خویی، امام خمینی (ره)، قمر بنی هاشم و شهید مدنی شهرستان خوی برگزار شد و حاضران با نواختن مارش نظامی، اهدای شاخه‌ گل به پرستاران و پزشکان ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و با تلاش کادر درمان، بیش از ۸۰ درصد آنها بهبود یافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.