دکتر اسماعیل صالحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمک‌های مالی مردم بصورت نقدی به حساب دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان این شهرستان واریز و صرف خرید و تهیه لوازم مورد نیاز برای پیشگیری ،مقابله و تامین ماسک ، لباس و سایر لوازم موردنیاز کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) شد.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه میزان مشارکت‌های مردمی در کمک به تامین سلامت جامعه و تشکیلات بهداشت و درمان منطقه در سال گذشته، گفت: بخشی از کمک‌ها به بیمارستان از طریق مجمع خیرین سلامت با خرید تجهیزات پزشکی انجام و بخشی نیز به صورت نقدی و یا خرید تجهیزات از سوی افراد خیر انجام و تحویل این مرکز درمانی شد.

وی از اهدای ۲ دستگاه ویلچر توسط یک خیر به این مرکز درمانی خبر داد و اظهارداشت: همزمان با اولین سالگرد درگذشت مرحومه مغفوره شادروان سیده زهرا معصومی، پرستار فقید بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال، آقای معصومی پدر آن مرحومه در اقدامی خیرخواهانه این ویلچرها را به بیمارستان خلخال اهدا کرد.

وی همچنین به کاهش میزان مراجعات به بیمارستان خلخال در فروردین ماه امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: کاهش میزان سفرها به این شهرستان و همچنین رعایت موارد و نکات مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا از جمله عوامل مهم در کاهش میزان مراجعان می‌باشد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.