مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان در این باره در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیمارستان با هدف خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی دایر شده و تا یک هفته تیم های پزشکی در این چادر مستقر هستند.
حمید بهرامی خو بیان کرد: کادر درمانی حاضر در این بیمارستان صحرایی شامل پزشک متخصص و عمومی، پرستار و پیراپزشکان هستند.
وی بیان کرد: فعالیت این بیمارستان به صورت شبانه روزی بوده و احتمال می رود خدمات رسانی این مرکز در هنگام بازگشت زائران اربعین افزایش یابد.
وی بیان کرد: پزشکان به صورت رایگان زائران و بیماران را ویزیت می کنند و در صورت ضرورت افرادی که نیاز به بستری شدن داشته باشند به مرکز درمانی آیت الله بهاری یا بیمارستان های داخل شهرستان همدان منتقل می شوند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: در این بیمارستان علاوه بر ویزیت رایگان، سرم تراپی نیز انجام شده و دارو به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.
بهرامی خو اضافه کرد: مراجعه کنندگان به این مرکز در اربعین 2 سال گذشته بیشتر دارای بیماریهای ریوی و تنفسی و سرماخوردگی بودند بنابراین داورهای مورد نیاز این بیمارها به اندازه کافی در بیمارستان صحرایی دپو شده است.
وی تاکید کرد: تیم های مرکز بهداشت و درمان نیز در این محل حضور دارند و در صورت مبتلا بودن زائری به آنفلوانزا وی را با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل می کنند.
بیمارستان صحرایی برای سومین سال متوالی در سه راهی بهار راه اندازی می شود و سال گذشته پرسنل این بیمارستان چهار هزار و 500 زائر را ویزیت کردند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.