محسن قلی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته عملیات اجرایی این جشنواره آغاز شده است، افزود: این رقابت با رعایت پروتکل‌های اصولی و قانونی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف ما جذب گردشگر به استان است، اظهار داشت: فضایی ایجاد شده تا هنرمندان و هر فردی که توانایی دارد، هنر خود را به نمایش بگذارد و محدودیتی در رشته‌های شرکت کننده در این جشنواره وجود ندارد.

وی بیان کرد: فرم ثبت‌نام این جشنواره از طریق پیچ اینستاگرامی  «urmiaseda» منتشر شده و بعد از پرکردن فرم ثبت‌نامی، از طرف این جشنواره تماسی با افراد متقاضی صورت می‌گیرد.

مسوول اجرایی جشنواره ارومیه صدا گفت: هزینه‌ای از شرکت کنندگان برای حضور در این جشنواره گرفته نمی‌شود و فرد شرکت کننده توسط داوران استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قلی‌پور بیان کرد: در حال حاضر فعالیت ما به صورت مجازی و از طریق شبکه مجازی اینستاگرامی بوده و ارسال آثار آغاز شده است و بعد از اتمام بیماری کرونا مرحله حضوری این جشنواره آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: بیش از ٢ هزار درخواست شرکت در این جشنواره وجود دارد و تاکنون آثار حدود ٣٠٠ نفر در شبکه مجازی این جشنواره منتشر شده است.

وی بیان کرد: از کل استان‌های کشور برای حضور در این جشنواره تقاضا وجود دارد.

به گزارش ایرنا متقاضیان شرکت در رقابت برترین‌های ایران با عنوان ارومیه صدا می‌توانند نسبت به ثبت‌نام  و ارسال آثار برای حضور در این رقابت اقدام کنند.

برای برگزاری این جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد و افراد دارای استعداد می‌توانند در آن شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.