حسین محمودی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی چاپ ایران که عصر روز دوشنبه چهارم شهریورماه جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی صنعت چاپ برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره معرفی شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از سید موسی حسینی کاشانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم به دلیل تلاش و همکاری مجدانه در روند اجرای طرح سامانه جامع چاپ کشور تقدیر شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با اشاره به مشکلات پیرامون صنعت چاپ گفت: گستره وسیع چاپ و صنایع وابسته آن، با توجه به تعدد رشته ها و رسته ها، و تنوع ابعاد فرهنگی، هنری، فنی، معیشتی، بازرگانی، ملی و جهانی آن موجب شده تا با وجود همه مشکلات، تلاش برای ارتقاء، رشد و بازنمایی این صنعت بیش از پیش ضروری باشد.

محمودی ادامه داد: بنابر رأی کمیته برنامه ریزی نوزدهمین دوره جشنواره ملی چاپ از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به عنوان مدیرکل نمونه فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه چاپ در سطح استان های کشور تقدیر شد.

۱۳۰۰ ناشر، ۱۱۰ چاپخانه، بیش از ۲۰۰ کتابفروشی، وجود مهمترین حوزه علمیه جهان شیعه، رتبه نخست تولید کتاب های دینی و رتبه دوم کشور در چاپ کتاب، برگزاری ۱۳ نمایشگاه کتاب استانی و پنج نمایشگاه بین المللی کتاب، قم را استانی ممتاز در صنعت چاپ کشور کرده است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.