به گزارش خبرنگار مهر، محسن حمزه لو دوشنبه شب در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی اظهارکرد: با توجه به این‌که دستیابی به چشم انداز و اهداف توسعه صنعت گردشگری استان، نیازمند تهیه سند جامع و تعریف دقیق برنامه‌های عملیاتی در کوتاه‌مدت و بلندمدت است، بنابراین بررسی درخواست ضرورت تهیه سند گردشگری استان در دستور کار این کارگروه قرار گفت و پس از تبادل‌نظر با کلیات درخواست موافقت شد.

وی با بیان اینکه بسترهای جذب گردشگر باید فراهم شود، عنوان کرد: اقامتگاه‌های بوم گردی، امکانات بهداشتی و درمانی، حمل و نقل مناسب و دیگر امکانات برای ارائه خدمات به گردشگران باید فراهم شود تا مسافران و گردشگران از جاذبه‌های تاریخی استان بازدید کنند.

حمزه لو از موافقت با درخواست تصویب طرح هادی شهر گوگ تپه از توابع شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: توسعه اصولی با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات از جمله اهدافی است که در طراحی و تدوین طرح هادی شهر گوگ تپه دنبال شده است.

وی یادآور شد: مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی به عنوان دبیرخانه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برای تحقق جهش تولید، حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری را سرلوحه کار قرار داده و تلاش می‌کند تا روند راه‌اندازی صنایع تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع یابد.

در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی با ضرورت تهیه سند گردشگری استان موافقت شد.

پیگیری و نظارت بر واگذاری اراضی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی از دیگر مصوبات کارگروه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.