علی‌محمد نیکبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این چراغ توانایی دارد ویروس، باکتری و میکروارگانیسم‌های محیط را تا ٩٩.٩٩ درصد از بین ببرد.

وی ادامه داد: این محصول بدون ایجاد بو و طعم در محیط مواد غذایی آن را استریل می‌کند.

وی با اشاره به کاربردهای این محصول گفت: این محصول در فضاهای عمومی که مردم زیاد رفت و آمد می‌کنند، کاربرد بسیاری دارد و باقی نماندن مواد شیمیایی در محیط پس از ضدعفونی و زمان ضدعفونی کوتاه از دیگر مزیت‌های این چراغ است.

وی با اشاره به نیاز حداکثر ۲ ساعته برای گندزدایی از محیط توسط این دستگاه اضافه کرد: نمونه خارجی این محصول با کیفیت طول موج پایین با قیمت حدود ٢ میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که محصول تولیدی این شرکت پایین تر از این میزان و حدود ۶٩٠ هزار تومان بوده و بهتر از نمونه خارجی است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: استفاده‌نکردن از مواد شیمیایی، سهولت در نصب و تعمیر و از بین بردن عموم ویروس‌ها و باکتری‌ها از ویژگی‌های این محصول است.

نیکبخت با اشاره به توانایی تولید این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: در صورت ثبت سفارش، این شرکت توانایی دارد ماهانه تا چهار هزار عدد چراغ  «بتا یو وی سی» را تولید و روانه بازار کند و این میزان قابل افزایش است.

وی بیان کرد: در مرحله نخست حدود ٣٠٠ عدد چراغ توسط وزارت بهداشت و برخی پزشکان ثبت سفارش شده است.

وی اظهار داشت: ٩ هزار ساعت طول عمر این لامپ بوده و چراغ  پنج سال گارانتی دارد

وی با اشاره به اینکه این شرکت در حال ثبت سفارش برای تولید انبوه است، تاکید کرد: شماره تماس‌های ٠۴۴٣٣۴٧۵٠١۵، ٠۴۴٣٣۴٨١۴٠۵، ٠۴١٣٣٢٩٠٢۵١، ٠٢١٢۶٢٩١٩٧١ آماده دریافت و ثبت سفارشات از تمام مناطق کشور است.

به گزارش ایرنا شرکت دانش بنیان سایان الکتریک از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.