قاسم جلیلی‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به طرح اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و هماهنگی‌های انجام‌شده با نمایندگان استانی اپراتورها و انجمن دفاتر پیشخوان دولت افزود: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و جلوگیری از ایجاد صف در مقابل دفاتر پیشخوان دولت، روش ثبت‌نام سیم کارت الکترونیکی تعیین شده است.

وی اضافه کرد: مشکلات موجود برای ثبت‌نام سیم‌کارت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش شد و در این راستا مقرر شد فرآیند نام‌نویسی به صورت الکترونیکی صورت گیرد.

وی با اشاره به ارسال پیامک از طریق تمام اپراتورها به مردم بیان کرد: نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر وجود ندارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی اپراتورها نسبت به ثبت‌نام سیم‌کارت رایگان اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: سیم‌کارت درخواستی شهروندان از طریق پست به درب منازل آنان ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا، در پی لزوم ارسال کدملی از تلفن همراه مختص سرپرست خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی، دفاتر پیشخوان دولت با ازدحام جمعیت روبرو و همین امر، الکترونیکی‌شدن ثبت‌نام سیم‌کارت‌ها را موجب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.