حسن عبداللهی روز یکشنبه در جمع مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شوط افزود: این میزان، از محل کمک‌های اهدایی به کمیته امداد توسط خیّران و مراکز نیکوکاری شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی اضافه کرد: برای کمک به افراد آسیب دیده اقتصادی در اثر شیوع ویروس کرونا علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی، کمک‌های نقدی نیز پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: توانمندسازی و توجه به عزت نفس خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از مسائلی است که باید مورد توجه باشد.

فرماندار شوط با اشاره به فعالیت‌های این نهاد انقلابی در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی و زکات گفت: رفع نیاز محرومان بالاترین افتخار بوده و منش و اهتمام ائمه اطهار نیز بر اساس همین موضوع است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شوط نیز در این دیدار، به توزیع هم‌زمان یک هزار پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: طرح اطعام مهدوی بخشی از رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان است که در ماه مبارک رمضان با هدف اطعام نیازمندان تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

محرم آقاپور اضافه کرد: آشپزخانه‌های مستقر در سطح شهرستان بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و با همکاری خیّران و نیکوکاران در حال طبخ غذا برای این طرح بوده و روزانه ۳۱۳ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

شهرستان شوط یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.