عبدالسلام مام‌عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند و برهمین اساس  توزیع اقلام حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان شروع شده است.

وی گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، قند، مرغ، خرما و پنیر است که در مناطق حاشیه شهر در بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شد.

وی ارزش این تعداد بسته‌های غذایی را بیش از سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در مرحله اول، این بسته‌ها بین هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند با اولویت کسانی‌ که به سبب بیماری کرونا کسب‌وکار خود را از دست داده‌اند توسط سپاه، کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، بهزیستی و هلال‌احمر توزیع می‌شود.

وی افزود: مرحله‌های بعدی رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان نیز به‌تدریج در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند در تمامی شهرهای آذربایجان غربی در حال اجرا است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم بیش از هزار بسته غذایی در این شهرستان در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده است.

اشنویه ۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.