سرهنگ پاسدار عباس محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند افزود: برهمین اساس سپاه اقدام به توزیع اقلام حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان کرده است.

وی گفت: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، پنج کیلوگرم قند و بسته بهداشتی است که در مناطق حاشیه شهر در بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شد.

وی ارزش این تعداد بسته‌های غذایی را بیش از ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و اضافه کرد: تاکنون ۶۹۰ خانوار نیازمند در این طرح شناسایی و در سامانه ثبت شده‌اند که به تدریج به این خانوارها کمک‌رسانی خواهد شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه هنوز در ابتدای راه این اقدام مومنانه قرار داریم گفت: خیران می توانند کمک های نقدی خود به این اقدام مومنانه را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۹۵۹۷۲۸۵ واریز کنند.

رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اشنویه آغاز شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم بیش از ۹۰۰ بسته غذایی در این شهرستان در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.