سرهنگ سلمان حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از چند فقره شکایات مردمی مبنی بر سرقت از خودرو و همچنین برخی صندوق اصناف بوکان در روزهای ابتدایی سال، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی که رسیدگی به پرونده‌های شکایت مردمی را بررسی می‌کردند در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای شدند.

وی اضافه کرد: سارق دستگیر شده هرچند در بازجویی‌های ابتدایی ارتباط خود را با هرگونه سرقت انکار کرد اما در ادامه بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و از ارتکاب ۱۰ فقره سرقت در سطح شهرستان پرده برداشت.

فرمانده انتظامی بوکان بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این سارق، مقدار زیادی لوازم سرقتی و وجوه نقدی که مورد دستبرد قرار گرفته بود، کشف شد که ارزش آن بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: شهروندانی که اموال و وجوه نقدی آنها با این شیوه مورد سرقت واقع شده می‌توانند جهت پیگیری پرونده‌های مربوطه به پلیس آگاهی بوکان مراجعه کنند.

بوکان با داشتن ۲۵۵ هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.