عطاالله محمودی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا این شورا طبق نیازسنجی‌ها، با کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده، به امر خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز اقدام کرد.

وی گفت: برای این امر مهم ۱۵۰ نفر از خیّران و نیکوکاران سردشت چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را به صورت کمک نقدی جمع‌آوری و به شماره حساب شورای خیران عرصه سلامت این شهرستان واریز کردند.

وی اضافه کرد: تاکنون تجهیزات و ملزومات خریداری شده با استفاده از این کمک‌ها در پنج مرحله تحویل شبکه بهداشت و درمان شده است و ششمین مرحله اقلام اهدایی نیز با توجه به خریدهای انجام شده به محض دریافت، در اختیار این شبکه قرار خواهد گرفت.

رییس شورای خیّران سلامت سردشت افزود: اقلام خریداری شده در راستای مقابله با بیماری کرونا شامل دستگاه کمک تنفسی بی‌پاپ، ماسک، ساکشن، لباس ایمنی حفاظت فردی، روتختی نایلونی، پالس اکسی‌متر، فشارسنج، تب‌سنج و تشک بوده است. 

«محمودی»، اظهار داشت: شورای خیران سلامت سردشت در سال ۱۳۹۱ تشکیل شده ولی غیرفعال بود که در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا این شورا در اسفند سال گذشته فعالیت خود را با تشکیل مجمع با عضویت ۹ نفر دوباره از سرگرفت.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.