جعفر رحمانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با فعالیت این واحد روزانه بیش از هزار عدد ماسک تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان بوکان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این خط تولید با هدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی شماری از بانوان مهارت آموخته و مربیان آموزشگاه‌ فنی و حرفه‌ای این شهرستان راه‌اندازی شد و ماسک های تولیدی آن برای انجام عملیات ضدعفونی به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: روسای بیمارستان شهید قلی‌پور و سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعی از خیران بخش سلامت با حضور سرپرست فرمانداری بوکان تفاهم‌نامه‌ای برای تولید این میزان ماسک منعقد کرده بودند. 

«رحمانی» با بیان اینکه در این فعالیت خیرخواهانه هشت نفر شامل سه مربی و پنج کارآموز مشارکت دارند، گفت: پارچه مورد استفاده برای تهیه ماسک توسط خیران و با همکاری شبکه بهداشت و درمان تهیه و دوخت آن توسط مرکز فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان انجام می‌شود.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان گفت: این کارگاه‌ زیرنظر کارشناسان حوزه بهداشت و با رعایت همه اصول بهداشتی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا با انتشار اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا در برخی استان‌های کشور، ماسک و اقلام ضدعفونی در آذربایجان‌غربی کمیاب شد و بسیاری از شهروندان در زمان مراجعه به داروخانه‌ها با نوشته «ماسک تمام شد» مواجه شدند.

اگرچه هنوز ماسک در داروخانه‌ها به صورت قطره‌چکانی عرضه می‌شود اما مسوولان آذربایجان‌غربی از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به اندازه کافی در روزها و هفته‌های آینده خبر می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.