حسین خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تهیه این بسته‌های معیشتی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده که این مبلغ توسط خیران و مراکز نیکوکاری این شهرستان جمع‌آوری شده بود.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از این بسته‌های معیشتی توسط مراکز نیکوکاری بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده و بخش دیگر آن با مراجعه مددجویان نیازمند به کمیته امداد امام خمینی(ره) به آنان اهدا شده است.

وی در خصوص کمک‌های نقدی به مددجویان نیز اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی را  برای توزیع بین مددجویان ارسال کرده که این مبلغ نیز بزودی در بین مددجویان این شهرستان توزیع می‌شود.

وی از خیران خواست در این روزهای سخت کرونایی، خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنند و کمک‌های خود را از طریق سامانه #۸۸۷۷* و یا حضور در مراکز نیکوکاری به این نهاد پرداخت کنند تا در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: همچنین نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش‌های نوین مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به خانواده‌های نیازمند است.

«خضری» افزود: مردم این شهرستان در جشن نیکوکاری نیز که در اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌ نقدی و غیرنقدی اهدا کردند که قبل از عید نوروز در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.