امام‌جمعه اشنویه روز پنجشنبه در این دیدار که در محوطه این بیمارستان و باحضور کادر بهداشتی درمانی آن برگزار شد، اظهار داشت: حضور ما در این شرایط جهت دست‌مریزاد و قدردانی از کادر درمانی است که بافداکاری جان با ارزش خود به میدان آمده‌اند تا از هموطنان خود محافظت کنند.

ماموستا ملاسیدمصطفی خاتمی اضافه کرد: امروز و در این شرایط حس فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمان زبانزد خاص و عام است در شرایطی که همه در قرنطینه به‌سر می‌برند نیروهای کادر درمانی با تمام قوا در میدان مبارزه حضور دارند.

وی تلاش‌ها و خدمات خستگی‌ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی را در این ایام بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: برای قطع زنجیره گسترش کرونا مردم باید علاوه بر رعایت اصول بهداشتی و امتناع از تردد غیرضروری، در خانه‌ها بمانند.

در این مراسم روحانیون ضمن قرائت دعا و نیایش برای دفع بلا و در امان ماندن کارکنان بیمارستان، برای بیماران شفای عاجل و برای درگذشتگان از خداوند طلب مغفرت کردند.

به گزارش ایرنا در قالب طرح غربالگری بیماری کرونا، ۵۲ هزار نفر تاکنون در این شهرستان زیرپوشش قرار گرفته‌اند.

خیران این شهرستان نیز همگام با مسوولان بالغ بر پنج میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال کمک برای تجهیز بیمارستان صحرایی و امور و نیازهای پیشگیری از بیماری کرونا هزینه کرده‌اند.

اشنویه در جنوب‌ آذربایجان‌غربی واقع شده است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.